loading...
♥♥♥تك نوازنده♥♥♥
مهدي موسوي بازدید : 2 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)


کسی که نقطه اغاز هر چه پرواز است .....

تویی در سفر عشق خط پایانی .....

تویی بهانه ان ابرها که میگویند.....

بیا تاصاف شود این هوای ابری.....

کنار نام تو لنگر گرفت کشتی عشق ......

بیا که یاد تو ارامشی است طوفانی



                                          مهرناز





.............................................................................................................................................




همیشه در سختی ها به خودم می گفتم

” این نیز بگذرد ..”

هنوز هم می گویم ..

اما حال می دانم آنچه می گذرد عمرِ من است ، نه سختی ها














سلام بچه ها

امیدوارم که حال همه شما خوب باشه

البته فصل امتحان کی حالش خوبه!!!!!!!

دوستان ببخشید که جواب کامنت رو نمیدم

ولی همشو میخونم

نمیدونم چجوری ازتون تشکر کنم

واقعا بهم انرژی میدین با کامنتهاتون

برای همه شما لحظه های خوبی رو آرزو دارم


آرامش . سهم .قلبی است كه در تصرف "خداست" .

قلب تون آرام .ولحظات تون . "خدایی" . باد


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 386